sisukord

Prelüüd
Milleks muuta traditsioone

Punased lihaskiud, meie kunstivormi pingevaba tehnika ja meisterlikkuse võti
Kolm aastat kuue kuni üheksa aasta vastu, et saada balletitantsijaks

Ekslikud müüdid
Vastuolulised sõnumid lülisambale ja jalapöidadele
Harjumuste muutmine
Ronides alla kehatarkuse redelist
Redelist üles ronides
Esimene vaatus
Kehaloogika
Joondumine
Individuaalne joondumine ja liikumismustrid
Joondumise seadused
Joondumise kuldne tee
Sisemised lihased
Esimene vaheaeg
Marcel
Miss Ümbrik
Suur vend ja tema assistendid
Isand Diafragma
Skelett Felix
Teine vaatus
Meie Instrumendi ehitamine
Redelist üles ronimine
Tantsiv Stradivarius
Kontseptsioonid, vahendid ja reaalsus
Kehateadvuse kontseptsioonid
Baasliikumismustrid
Isoleeritud liikumismustrid
Ruumist liigestes lõppematute energialiinideni
Raskuse ümberjaotamine
Ennetamine
Spiraalid
Lihasahelad
Gravitatsioonist ära tõugates
Tasakaalustumine
Printsess Aurora sõpradega flirtimas
Automaatsed liikumismustrid, kehamälu
Kehateadvuse rööriistad
Maagiline kineetiline, tagasiside ja edasimineku signaalid
Õde Taktiilne, puudutus
Pingevabad, istuvad ja rippuvad kehaosad
Üks asi korraga
Aeglus
Väiksus
Suletud silmadega
Suur Vend ja silmad
Olla kehateadvusega ühendatud
Visuaalne tasakaal kontra sisekõrva tasakaal
Visualiseerimine ja kujutlus
Felixi ja Marceli visualiseerimine
Meeldejätmine visualiseerides
Ruumiline mälu
Koordinatsioon
Liigutuse kvaliteedi visualiseerimine
Suure Venna mälumahud
Edasiandmine visualiseerimisega
Kujutlus
Mina ja minu keha
Aeganõudvad harjutused
Avatud silmadega
Kehateadvuse reaalsus
Puhkus
Kvaliteet versus kvantiteet
Jõutreening
Sisemiste lihaste tugevdamine ja venitamine
Välimiste lihaste venitamine
Miss Ümbriku roll venitamisel
Venitusega mängimine
Testimine
Alternatiivsed tugipuud
Teine vaheaeg
Kõver tantsimise instrument
Skolioos ja ballett
Skolioos
Rühi joonestik
Kõverdunud instrument ja tehnika
Kas kõverdunud instrumendiga saab midagi teha ka peale kahekümnendaid
Kolmas vaatus
Meie instrument
Hüppeliigesed ja jalapöiad
Ema Looduse meistriteosed
Hüppeliigese sirutus ja painutus
Kontsluu, luu ilma lihaste kinnitumiseta
Jalapöiad keerduvad, kuid ei pöördu väljapoole
Sillad ja hüppelauad
Balletijalad
Jalapöidade make-up
Sirutatud balletipöiad
Veel make-up’i
Põlved
Põlvepadjad
Põrgates nagu kass
Keerduda või mitte keerduda
Puusaliiges
Olla või mitte olla väljapoolne
Jalgade tippu saamine
Väljapoolsuse mitu palet
Uhkeldav jalg
Olla À la Seconde või mitte olla À la Seconde
Arabesque
Tiirutades sisse ja välja
Vaagen
Tantsiv vaagen
Kuidas vaagnat paika panna
Lülisammas
Meie maaliline raudtee
Lülisammas omab oma meelt
Nägemisulatusest väljas, puuteulatusest väljas
Amortisaatorid
Mis teeb mida lülisambas
Abaluud ja õlad
Õlavööde
Käetugi
Käsivarred
Epiloog
Joondumisele ja liikumispotentsiaalile keskendumise päev
Tund 1a: laseme tasakaalul ise enda eest hoolitseda
Tund 1b: gravitatsioonist äratõukamine
Tund 2: ruum liigestes ja lõppematud energiajooned
Tund 3: spiraalid ja väljapoolsuse mündi kaks külge
Tund 4: töö põrandal
Tund 5: põranda tugipuu Punastest Valgete Marcelideni
Hingamisele keskendumise päev
Jalapöidadele keskendumise päev
Lülisambale ja vaagnale keskendumise päev
Kõhulihastele keskendumise päev